سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ همه ما وقتی که می خواهیم گوشی خود را عوض کنیم، در پس زمینه ذهن خود یک نگرانی بسیار بزرگ داریم و آن هم اطلاعاتی است که در حال حاضر بر روی گوشی خود ذخیره کرده ایم. برای مثال، شماره های تلفن، عکس ها، برنامه ها، بازی ها و….خوشبختانه گوگل برای رفع این مشکلات، راهکار های خوبی ارائه کرده است.

اگر نگران از دست رفتن شماره های ذخیره شده در گوشی یا سیم کارت خود هستید، کافیست حساب کاربری گوگل خود را در گوشی خود اضافه کنید و همسان سازی (Sync) مخاطبین را فعال کنید.

برای این کار ابتدا وارد منو تنظیمات گوشی خود شوید و منوی Accounts & Sync شوید. و از بالای صفحه Add Account را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید گوکل را انتخاب کنید.

با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


حالا ایمیل خود را بنویسید و در صفحه بعد کلمه عبور را وارد کنید.
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


چند لحظه صبر کنید و در نهایت دکمه Accept را بزنید و منتظر بمانید.
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


با این کار حساب کاربری گوگل شما در گوشی شما اضافه خواهد شد و شما می توانید مخاطبین خود را در حساب کاربری گوگل ذخیره کنید. فقط کافیست در زمان اضافه کردن مخاطب جدید، گزینه گوگل را انتخاب کنید. 
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


برای انتقال مخاطبان فعلی خود که در گوشی شما ذخیره شده اند به گوگل، مراحل زیر را انجام دهید.از گوشی خود وارد تنظیمات مخاطبان شوید و گزینه Import/Export را انتخاب نمایید.
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید

در پنجره باز شده بر روی Export to Phone Storage کلیک کنید و صبر کنید تا گوشی فرایند خود را کامل کند. گوشی خود را با استفاده از سیم USB به رایانه خود متصل کنید و فایل BackUp گرفته شده از مخاطبان را که پسوند VCF دارد را به رایانه خود منتقل نمایید. سپس وارد سایت گوگل شوید و به قسمت مخاطبان بروید.

پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور به صفحه زیر منتقل می شوید،حال دکمه More را بزنید.
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


سپس گزینه Import  را انتخاب نمایید.
با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید

در پنجره باز شده، فایل VCF که از گوشی خود خارج کردید را انتخاب کنید و دکمه Import را بزنید.

با سرویس های مختلف گوگل، دگیر نکران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید


بعد از این کار شماره تلفن های شما به حساب گوگل شما منتقل می شوند. با کارهایی که انجام دادید دیگر نگران از بین رفتن شماره تماس های خود نباشید و حتی اگر گوشی خود را عوض کنید، با اضافه کردن حساب گوگل خود در گوشی جدید تمامی شماره های تماستان را خواهید دید.
در گزارش های بعدی به چگونگی انتقال برنامه های نصب شده با تمامی اطلاعات آن ها به گوشی جدید خواهیم پرداخت.




منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دو ساعتی تصمیم می گیریم دور از دنیای فناوری زندگی را سپری کنیم، تلفن را کنار می گذاریم و کامپیوتر را خاموش می کنیم، حالا که تصمیم می گیریم سری به دنیای شلوغ مجازی بزنیم و تلفن به دست شویم، با حجم زیادی از پیام هایی که نه از طرف دوستان بلکه از طرف نرم افزار هایی که نصب کرده ایمدریافت می کنیم، پیام هایی که بدون نگاه به آنها همه را  حذف می کنیم.

بدتر از این، روشن ماندن اینترنت همراه است که کلی ضرر به ما زده و بیشتر حجم ماهانه ی اینترنت صرف به روز رسانی یک نرم افزار نه چندان کاربردی شده، اندروید دسترسی کاربر و نرم افزار ها را مثل سایر رقبایش محدود نمی کند و این دقیقا حسن برتری این ربات سبز رنگ است که اگر به درستی مدیریت نشود تبدیل به یک دردسر عظیم می شود.

در این گزارش می خواهیم هفت نکته مفید که شما را در مدیریت هوشمندتان کمک می کند بررسی نماییم. بعضی از نکات در گوشی های مختلف اندروید، تفاوت های بسیار کوچکی دارند که شما اگر کمی تلاش کنید آن ها را خواهید یافت.

1-غیر فعال کردن Notification های برنامه ها


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید

شما می توانید Notification هایی که برنامه های مختلف در طول شبانه روز به شما اعلام می کنند را غیر فعال کنید. این Notification ها تاثیر بسزایی در مصرف باتری گوشی هوشمند دارند. برای غیر فعال کردن این ها به روش زیر عمل نمایید:

* روی یکی از Notification هایی که می خواهید غیر فعال نمایید، لمس طولانی (Long Press) کنید تا یک پیام در صفحه ظاهر شود.
* گزینه App Info را انتخاب کنبد و در صفحه باز شده تیک Show Notifications را بردارید و در پایان دکمهOK را بزنید.

2-غیر فعال کردن اینترنت سیم کارت


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید


زمانی که شما نمی خواهید به اینترنت متصل باشید، می توانید با غیر فعال کردن Mobile Data طول عمر باتری خود را افزایش بدهید. برای این کار:

* وارد تنظیمات شوید و به منوی Network مراجعه کنید.
* در این منو گزینه Mobile‌Data را غیر فعال کنید.

3- برای Mobile Data محدودیت ایجاد کنید


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید


اگر می خواهید میزان مصرف داده (Data Usage) گوشی خود را ماهانه  رصد کنید و برای آن محدودیت اعمال کنید تا اگر حجم بسته اینترنت شما به پایان رسید، هزینه اضافی برای شما اعمال نگردد. به روش زیر عمل کنید:

* وارد تنظیمات گوشی شوید.
* وارد منوی Network شوید و گزینه Data Usage را انتخاب کنید. در پنجره جدید، میزان محدودیت حجم مجاز برای استفاده را را با خط قرمز و میزان هشدار را با خط زرد مشخص کنید.
* بازه زمانی برای کنترل Data Usage را مشخص کنید و تمام.

زمانی که ا استفاده شما به حد هشدار برسد، گوشی به شما با Notification اعلام می کند که به مرز حجم تعریف شده نزدیک شده اید و با رسیدن به میزان مصرف تعریف شده، اینترنت شما به صورت خودکار قطع می شود.

4-حساب های متعدد گوگل


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید

برای استفاده از اندروید، معمولا به حداقل یک حساب کاربری گوگل نیاز دارید، اما می توانید حساب های متعددی را اضافه کنید و همزمان از همگی آن ها استفاده نمایید.

* وارد تنظیمات گوشی شوید و منوی اضافه کردن حساب کاربری جدید را انتخاب کنید.
* در پنجره جدید، نام گوگل را انتخاب کنید و حساب کاربری خود را اضافه نمایید
* بعد از این کار، انتخاب کنید که همسان سازی با کدام حساب ها صورت بگیرد.
* مراحل بالا را برای اضافه کردن حساب های متعدد خود انجام دهید.

5- غیر فعال کردن بروز رسانی خودکار برنامه ها


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید


تقریبا تنظیمات تمام برنامه ها به صورتی است که آنها به صورت خودکار، خود را به روز رسانی "Update" می کنند. برای غیر فعال کردن این حالت به روش زیر عمل کنید:

* برنامه Play Store را باز کنید و وارد تنظیمات آن شوید
* روی گزینه Auto-update apps کلیک نمایید
* گزینه Do not Auto-update apps را انتخاب نمایید.

برای بروز رسانی دستی نرم افزارها، کافیست Play Store را باز کنید و صفحه اصلی را به سمت چپ بکشید و گزینه My Apps را انتخاب کنید. لیست برنامه های نصب شده روی گوشی خود را می بینید و آنهایی که احتیاج به بروز رسانی داشته باشند را می توانید دانلود کنید.

6-بررسی برای نسخه جدید اندروید


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید


کاربرانی که از ROM اصلی ارائه شده استفاده می کنند، می توانند Update هایی که شرکت برای سیستم عامل ارائه می کند را دریافت و نصب کنند.برای این کار:

* وارد تنظیمات گوشی شوید و به منوی About وارد شوید
* گزینه System Updates را انتخاب کنید.
* گزینه Check Now را کلیک کنید.

7-عوض کردن برنامه های پیش فرض


7 نکته کاربردی برای کار بران اندروید


اگر در حال حاظر برنامه های پیش فرضی را تعریف کرده اید و می خواهید آن ها را عوض کنید به روش زیر عمل کنید:

* وارد تنظیمات / برنامه ها شوید.
* وارد تب ALL شوید
* برنامه ای که می خواهید از پیش فرض خارج کنید را انتخاب کرده و Clear Defaults را انتخاب کنید.




منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نرم افزار Turbo Booster می تواند با بهینه سازی کاربردهای دستگاه شما سرعت کار آن را به مقدار قابل توجهی افزایش داده و راحتی بیشتری را برای شما فراهم آورد.

کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار و با فشار تنها یک کلیک بخش زیادی از حافظه مورد استفاده تلفن همراهشان را آزاد کنند.

از ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به رابط کاربری شیک و زیبا، افزایش سرعت گوشی و حجم کم اشاره کرد.


بهینه سازی موبایل با Turbo Booster +دانلود

 

بهینه سازی موبایل با Turbo Booster +دانلود



• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 6.5 مگابایت 
 • نسخه: 2.1 
 • اجرا در: اندروید 4.4 و بالاتر






منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه جدید این بازی به تازگی برای گوشی های موبایل منتشر شده است و کاربران می توانند آن ها را به صورت رایگان دانلود کنند. 

در این بازی شما باید با حل معماهای مختلف آب نبات ها را به هیولای کوچک و بانمک برسانید.

از ویژگی های اصلی این بازی می توان به مراحل متنوع و بسیار، امتیاز بسیار بالا در فروشگاه موبایل و سیستم پیشرفت بسیار جذاب اشاره کرد.

بازی جذاب Cut the Rope 2 +دانلود

بازی جذاب Cut the Rope 2 +دانلود




• دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 44.1 مگابایت 
 • نسخه: 1.6 
 • اجرا در: اندروید 4.2 و بالاتر





منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، باز کردن قفل ها با گوشی هوشمند می تواند هیجان انگیز باشد اما برای این کار باز هم احتیاج به برداشتن گوشی هوشمند از داخل جیب است. قفل های جدید شرکت "آگست" را میتوان با ساعت اپل باز کرد و دیگر نیازی به کلید و یا گوشی هوشمند نیز نیست. 

با ساعت اپل قفل ها را باز کنید



همچنین شما می توانید لیست ورود و خروج ها را با مشخص بودن افراد باز کننده درب مشاهده کنید یا حتی در زمان باز شدن درب توسط دیگران آلارم و پیغام دریافت کنید. 

با ساعت اپل قفل ها را باز کنید


این قفل حدود 750000 تومان قیمت دارد. جفت کردن این قفل ها با تلفن های همراه اندروید و ios زمانبر بود و امید است تا این پروسه در ساعت اپل سریع تر انجام شود. 

گفتنی است؛هنوز هیچ اطلاعاتی از پشتیبانی این قفل از ساعت های اندروید ارائه نشده است.  

 

 

 

منبع : yjc.ir


به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر کاربران اندروید از به اتمام رسیدن سریع شارژ باتری تلفن هوشمند خود ناراضی هستند، باید بدانید یکی از دلایل تمام شدن سریع باتری اندروید، روشن بودن Wi-Fi دستگاه به صورت تمام وقت است که بخش زیادی از انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف می‌کند.
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری

در این گزارش قصد داریم اپلیکیشن WiFi Automatic را برای شما کاربران گرامی معرفی کنیم که به صورت کلی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری دستگاه شما خواهد شد. یعنی شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای روشن یا خاموش شدن Wi-Fi دستگاه خود یکسری قوانین را تعیین کرده و در مصرف باتری گوشی صرفه جویی کنید.
 
آموزش نحوه کارکرد اپلیکیشن WiFi Automatic

به زبان ساده تر شما با استفاده از این برنامه می توانید تلفن همراه خود را طوری تنظیم کنید تا در هنگام خاموش شدن صفحه نمایش Wi-Fi دستگاه خاموش شود و یا تعیین کنید که در یک ساعت معین Wi-Fi خاموش شود.
پس از نصب اپلیکیشن WiFi Automatic ، دکمه ی  ON را فشار دهید.سپس برای اینکه تعیین کنید چه زمانی Wi-Fi دستگاه شما روشن شود می توانید با توجه به نیاز خود تیک گزینه های قسمت TURN WIFI ON را فعال کنید.
 
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری

همچنین برای خاموش شدن خودکار WI-FI دستگاه خود، از قسمت TURN WIFI OF WHEN اقدام نمایید.
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری



منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛OFFROAD را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی های کم حجم محسوب کرد که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. درابتدا یک ماشین ساده با سرعت معمولی برای شما درنظر گرفته می شودکه باید خودتان ثابت کنید و با برنده شدن در مسابقات ماشین های جدید با امکانات زیاد را خریداری کنید و از بازی مدرن لذت ببرید.

اگر به دنبال هیجان و تکتازی در جاده ها هستید یا قصد رانندگی با ماشین های رالی ،کامیون،جیپ و یا ماشین های بزرگ را دارید،حتما این بازی را دانلود کنید.


در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود


 

 

 

 

 

 

 

 

Offroad Racers گرافیک 3بعدی و حالت های مختلف مسابقه ای دارد. شما میتوانید ماشین های خود را به روز کرده و امکانات خود را افزایش دهید  .

 

ویژگی های اصلی بازی: 
وجود مراحل مختلف بازی در محیط هایی زیبا (کویر، جنگل ، ساحل و ...)
گرافیک عالی بازی در حین کم حجم بودن
امکان کسب امتیاز جهت خرید خودروهای فوق سریع
در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی:
سیستم عامل: Windows XP,2000,Vista,7
پردارنده: 1 GHz
رم: 256 MB
کارت گرافیک: 64 MB

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر درحال اجرای بازی:


در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود



در دل جاده خاکی رقابت کنید! + دانلود

 

برای دانلود به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 • دانلود نرم افزار 


حجم: 40 مگابایت
نسخه: کامپیوتر
نوع فایل: فشرده




منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صاحبان سایت ها و نویسنده های بلاگ ها همیشه علاقه دارند که مطالب سایت و بلاگشان در صفحه نخست موتور های جستجو به نمایش در بیاید. برای این امر، کارهای زیادی می توان انجام داد که یکی از آن ها افزایش ترافیک سایت است. راه های زیادی برای افزایش ترافیک یا بازدید از وب سایت وجود دارد. مادامی که شما مطالب جذاب و اصلی (کپی نشده) در سایتتان قرار می دهید، شاهد افزایش ترافیک در سایت خود خواهید بود. اگر می خواهید به این روند سرعت ببخشید، کار های زیاد و در عین حال ساده ای را می توانید انجام دهید.


صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند

 طریقه نوشتن مطالب

تیتر های مناسب بزنید
اولین نکته ای که بازدید کنندگان سایت با آن رو به رو می شوند و آن ها را مجاب به خواندن مطلب می کند، تیتر استفاده شده برای آن است. اکثر بازدید کنندگان بعد از خواندن یک مطلب، آن را در جوامع مجازی به اشتراک می گذارند که این کار همراه با تیتر خواهد بود. یک تیتر مناسب تاثیر بسزایی در جلب نظر افراد دارد.


صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند

متن های خود را غنی و قوی بنویسید
متن با کیفیت بالا نتیجه بهتری در جستجو ها خواهند داشت. مطمئن شوید مطالبی که می نویسید، نیاز های خوانندگان را برطرف می کند و این دقیقا همان چیزی است که بازدید کنندگان به دنبالش می باشند. این کار بیشترین تاثیر را در افزایش ترافیک سایت شما خواهد داشت. مطالبی بگذارید که در سایت های دیگر نمی توانند پیدا کنند یا حداقل در سایت های دیگر با کیفیت پایین تری توضیح داده شده اند. 

هرگر از سایت های دیگر کپی برداری نکنید
الگوریتم موتور جستجوی گوگل به شدت پیشرفت کرده و به سرعت مطالب کپی شده را تسخیص داده به آنها امتیاز کمتری می دهد و آن ها را در نتایج پایین تر جستجو قرار می دهد.
صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند

مطالب قابل اشتراک بنویسید
در جوامع مجازی، مطلب قابل اشتراک پادشاهی می کند. مطالب شما بهتر است به سادگی قابل پخش و اشتراک گذاری در جوامع مجازی باشد تا خوانندگان شما بتوانند مطالب شما را پخش کنند. مطالب خوب شمال یک تیتر جذب کننده و تصاویر جالب  می باشند. همه اینها کنار هم تشکیل یک مطلب بسیار زیبا و جذاب را می دهند که به سادگی در اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند.
صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند
به طور مستمر مطالب سایت خود را به روز رسانی کنید 
بلاگ و یا سایت شما موفق تر خواهد بود، اگر به صورت یکنواخت در آن مطلب بگذارید. برای مثال، در هفته حداقل 6 پست جدید بگذارید و همان طور که در بالا اشاره شد، از کپی برداری مطالب بپرهیزید. همچنین تصمیم بگیرید که بلاگ یا سایت شما در چه مواردی می خواهد اطلاع رسانی کند. از ارسال اسپم پرهیز کنید.

لینک های مفید و درست بزنید 
ساختن لینک بسیار مهم است. این فرایند ساخت لینک است که بازدید کنندگان از یک مطلب را به مطالب دیگر و مرتبط با همان پست هدایت می کند و موتور های جستجوگر لینک های داخلی سایت ها را شمارش کرده و به آنها امتیاز می دهند.در مورد لینک زدن نکات ساده ای را می خواهیم بیان کنیم.
صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند
 
- تبادل لینک با سایت های دیگر که مطالبی نزدیک و مرتبط به مطالب شما دارند
 این کار ترافیک بیشتری برای شما جذب می کند. این فرایند همان طور که از نامش بر می آید، تبادل لینک نام دارد. سعی کنید با سایت هایی که رتبه بالاتری در گوگل دارند تبادل لینک کنید.
 - Back-Link بزنید 
هر چه تعداد سایت هایی که مطالب شمارا معرفی می کنند بیشتر باشد، گوگل شما را در نتایج بالاتری نشان خواهد داد. اما نکته Back-Link در این است که باید در صفحات و سایت هایی که مطالبشان به مطالب شما نزدیک و مربوط است لینک بگذارید. مانند فروم یا انجمن های تخصصی با رتبه بالا، سایت های خبری معتبر و...
 -با شرکت هایی که مطالب شایت شما به فعالیت های آنها ارتباط دارد تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید Link شما را در سایتشان قرار دهند.
RSS بسازید 
RSS به خوانندگان شما این امکان را می دهد که به سادگی به مطالب جدید و قدیم سایت شما دسترسی داشته باشند.الگوریتم موتور گوگل به سایت هایی که RSS دارند امتیاز زیادی می دهد.
به مطالب قبلی خود لینک بزنید
حتما مطالب جدید را به مطالب مرتبط قبلی  لینک بزنید. این کار باعث می شود بازدید کنندگان، مطالب جالبی در سایت پیدا کنند و زمان بیشتری در سایت بمانند. هرچه تعداد لینک های داخلی شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری در گوگل کسب خواهید کرد.

مطالب خود را دسته بندی کنید
یک سایت مرتب که مطالب آن دسته بندی شده است، برای بازدیدکنندگان مفید تر خواهد بود. همچنین آن ها به سادگی می توانند به مطالب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. یک سایت مرتب و منظم بسیار خوشایند تر از یک سایت با مطالب در هم ریخته می باشد و بازدیدکنندگان را زمان بیشتری در خود نگه می دارند.
صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند

بحث آزاد برگزار کنید
چه کسی از بحث خوشش نمی آید؟ مباحث آنلاین، مکان های شناخته شده ای هستند که خوانندگان با یکدیگر بحث و گفتگو می کنند. مانند:
برگزاری کلاس های آموزشی رایگان برای سمینارها
پیشنهاد ورود رایگان به قرعه کسی سایت
امکان دانلود رایگان
پیشنهاد ارائه بعضی از سرویس های آنلاین به صورت رایگان و……
صاحبین سایت ها و وبلاگ ها بخوانند

در این گزارش ما به معرفی چند روش مقدماتی اما با ارزش برای افزایش ترافیک سایت شما پرداختیم. در گزارش های آینده مباحث دیگری را مانند چگونگی تبلیغات سایت،  فعالیت در جوامع مجازی و قاپیدن چشم بازدید کنندگان بررسی خواهیم کرد.


منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می دانید آیکن " Recycle Bin " به راحتی و با فشردن گزینه Delete از روی صفحه دسکتاپ پاک نمی شود.در صورتی که قصد دارید با استفاده از یک ترفند،آن را از روی دسکتاپ خود حذف کنید با ما همراه باشید.


 
” Recycle Bin ” را از روی دسکتاپ پاک کنید + آموزش تصویری

روش کار:
 در مرحله اول کلید ترکیبی Win + R را فشار دهید تا Run اجرا شود، سپس عبارت gpedit.msc را وارد کرده و روی دکمه Ok کلیک کنید.
” Recycle Bin ” را از روی دسکتاپ پاک کنید + آموزش تصویری

پس از باز شدن پنجره Local Group policy، از قسمت سمت چپ پنجره روی گزینه Administrative Templates و سپس Desktop  کلیک کنید.اکنون در قسمت سمت راست پنجره گزینه Remove Recycle Bin icon from desktop را یافته و بر روی آن دوبار کلیک کنید.
 
” Recycle Bin ” را از روی دسکتاپ پاک کنید + آموزش تصویری
 

پس از باز شدن پنجره جدید، روی گزینه Enabled (با توجه به تصویر پایین) کلیک کرده و در آخر روی دکمه ok کلیک کنید.
 
” Recycle Bin ” را از روی دسکتاپ پاک کنید + آموزش تصویری
 
اکنون به صفحه دسکتاپ مراجعه کنید، خواهید دید این  آیکن حذف شده است.
برای بازگرداندن آیکن " Recycle Bin" به دسکتاپ تمام مراحل بالا را دوباره انجام داده، اما در آخرین مرحله به جای انتخاب گزینه Enable، گزینه Not Configured را انتخاب نمایید.


منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛برای تبدیل موسیقی و فیلم به فرمت های دیگر نرم افزار های مبدل زیادی وجود دارد، اما جالب است بدانید که شما با استفاده از     مدیا پلیر     VLCهم می توانید موسیقی و فیلم ها را به فرمت های مورد نظر خود تبدیل کنید   .

با استفاده از VLC پلیر موسیقی و فیلم را تبدیل کنید

 

برای تبدیل فرمت فایل صوتی و تصویری توسط مدیا پلیر VLC مراحل زیر را دنبال کنید:

 

 

 

VLC را اجرا کنید.

با استفاده از VLC پلیر موسیقی و فیلم را تبدیل کنید

در برنامه VLC بر روی تبMediaکلیک کرده و گزینهConvert/Saveرا کلیک کنید.

با استفاده از VLC پلیر موسیقی و فیلم را تبدیل کنید

 

 

 

پس از باز شدن پنجره convert ، برای تبدیل فرمت یک فایل نکات زیر را دنبال کنید:

 قسمت source ،آدرس فایلی که قصد تبدیل آن را دارید می باشد.

از قسمت settings گزینه Convert را انتخاب کرده و از قسمت profile فرمت مورد نظر را برای تبدیل انتخاب کنید.

از قسمت destination هم آدرس مقصد را انتخاب کنید.

 

برای شروع عملیات تبدیل بر روی Start کلیک کنید.

با استفاده از VLC پلیر موسیقی و فیلم را تبدیل کنید

 

 

 

منبع : yjc.ir