سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر کاربران اندروید از به اتمام رسیدن سریع شارژ باتری تلفن هوشمند خود ناراضی هستند، باید بدانید یکی از دلایل تمام شدن سریع باتری اندروید، روشن بودن Wi-Fi دستگاه به صورت تمام وقت است که بخش زیادی از انرژی ذخیره شده در باتری را مصرف می‌کند.
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری

در این گزارش قصد داریم اپلیکیشن WiFi Automatic را برای شما کاربران گرامی معرفی کنیم که به صورت کلی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش طول عمر باتری دستگاه شما خواهد شد. یعنی شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید برای روشن یا خاموش شدن Wi-Fi دستگاه خود یکسری قوانین را تعیین کرده و در مصرف باتری گوشی صرفه جویی کنید.
 
آموزش نحوه کارکرد اپلیکیشن WiFi Automatic

به زبان ساده تر شما با استفاده از این برنامه می توانید تلفن همراه خود را طوری تنظیم کنید تا در هنگام خاموش شدن صفحه نمایش Wi-Fi دستگاه خاموش شود و یا تعیین کنید که در یک ساعت معین Wi-Fi خاموش شود.
پس از نصب اپلیکیشن WiFi Automatic ، دکمه ی  ON را فشار دهید.سپس برای اینکه تعیین کنید چه زمانی Wi-Fi دستگاه شما روشن شود می توانید با توجه به نیاز خود تیک گزینه های قسمت TURN WIFI ON را فعال کنید.
 
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری

همچنین برای خاموش شدن خودکار WI-FI دستگاه خود، از قسمت TURN WIFI OF WHEN اقدام نمایید.
بدون نگرانی از  کاهش باتری wifi ات را همیشه روشن بگذار + آموزش تصویری



منبع : yjc.ir