سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از ایراداتی که می‌توان به کاربران عمومی رایانه در ایران گرفت عدم آشنایی کافی با گستره نرم افزارهای ویندوز و تک بعدی بودن آنهاست. فراوان دیده‌ایم کارابران رایانه بعد از نصب و راه اندازی مجدد ویندوز یک مجموعه نرم افزاری که شاید متعلق به سالها پیش بوده باشد را برداشته و تعداد زیادی از نرم افزارهایی با نسخه قدیمی را روی سیستم خود نصب می‌کنند. استفاده از دی وی دی‌های نرم افزاری غیر از بحث نقض کپی رایت دو اشکال عمده برای کاربران ایجاد می‌کند: 1- عقب ماندن از بروزرسانی‌ها و نسخه جدید نرم افزارها2- تک بعدی شدن نرم افزاری .

خوشبختانه مورد اول تا حدی که امنیت کاربران را زیاد به مخاطره نیاندازد توسط توسعه دهندگان نرم افزاری حل شده است. تعدادی از نرم افزارهای کاربردی نظیر مرورگرها هنگام نصب این توافق را از کاربر می‌گیرند که در صورت وجود آپدیت نرم افزار بطور خودکار به آخرین نسخه به‌روز رسانی شود. منظور از مورد دوم که نسبتاً مهم هم می‌باشد عدم آشنایی کاربران با نرم افزارهای مشابه نرم افزارهای مورد استفاده کنونی شان می‌باشد. چه بسا نرم افزارهایی باشند که توانایی بیشتری در رفع نیاز کاربر داشته باشند و با نیازهای او بیشتر منطبق باشند.


به عنوان مثال غالب کاربران رایانه در فقط نرم افزار winRar را به عنوان فشرده ساز می‌شناسند. در صورتی که در حال حاضر به جرات می‌توان گفت جایگزین‌های بسیار قدرتمندتر  و ارزان‌تری نیز برای آن وجود دارد. جزء اولین‌ها بودن، تنها ویژگی است که باعث محبوبیت نرم افزار WinRar در بین کاربران گشته است. یا به عنوان مثال در حوزه پخش کننده‌های چندرسانه‌ای نهایت آشنایی دسته‌ی عمده ایی از کاربران نرم افزار KMplayer می‌باشد که دلیل اصلی آن هم کارا نبودن پخش کننده اصلی ویندوز می‌باشد. ولی در این مورد هم با جرات بالایی می‌توان گفت جایگزین‌های بسیار بهتری از لحاظ سرعت، امکانات و قیمت در این حوزه پرکاربرد وجود دارد.

البته جستجو و بررسی برای یافتن رقبای نرم افزاری در یک حوزه و انتخاب قدرتمندترین آنها به زمان زیادی نیاز دارد ولی از این بابت نگران نباشد. از این به بعد از دریچه فناوری اطلاعات نرم افزارهای کاربردی فراوانی را به شما معرفی می‌کنیم تا از کاربری رایانه خود لذت بیشتری ببرید. پیشنهادات خود را جهت معرفی نرم افزارهای گوناگون از طریق فرم دیدگاه ها با ما در میان بگذارید. اما اولین نرم افزاری که می‌خواهیم در این زمینه برای شما معرفی کنیم RBTray است.

RBTray پنهان سازی پنجره‌ها را تنها با یک کلیک امکان پذیر می‌کند
گاهی اوقات نرم افزار هایی با حجم بسیار پایین آنقدر محبوب و کاربردی می‌شوند که هزاران نرم افزار گیگابایتی به پای آن نمی‌رسند. برای هر کاربر رایانه‌ای پیش آمده است که بخواهد با کوچک کردن (Minimize) و یا بستن پنجره‌ای به هنگام ورود دیگران، از حریم خصوصی خود محافظت کنید.


RBTray نام نرم افزار کوچکی است که کمتر از 100 کیلوبایت حجم دارد و از یک ایده ساده برای پنهان سازی پنجره‌های جاری ویندوز استفاده کرده است. کافیست روی آیکن کوچک کردن (Minimize) هر پنجره‌ای راست کلیک کنید تا پنجره مورد نظر در قسمت system tray قرار گیرد. RBTray در حقیقت یک پروژه متن باز و رایگان است که می‌توانید آن را از پایین صفحه دانلود کنید.

یک فایل zip دریافت م‌کنید. درون فایل zip دو پوشه 64bit و 32bit وجود دارد که با توجه به نوع سیستم عامل خود (32 یا 64 بیتی بودن آن) یکی از آنها را کپی کنید و در مسیر نصب نرم افزارهایتان (معمولاً C:\Program Files) قرار دهید. برای اینکه نرم افزار بصورت خودکار با شروع ویندوز فعال شود باید از فایل RBTray.exe یک شورت کات ایجاد کرده و در فولدر start up ویندوز قرار دهید.


فولدر start up را به روش زیر پیدا نموده و باز کنید:
1. در ویندوز 7 روی منوی استارت کلیک کنید.
2. روی گزینه All Programs کلیک کنید.
3. در لیستی که باز می‌شود فولدر start up را پیدا کنید، روی آن راست کلیک کرده و گزینه open را کلیک کنید.
امیدوارم نرم افزار RBTray تجربه بهتری از کاربری رایانه به شما بدهد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 90 کیلوبایت
 • نسخه: 4.3
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 

منبع : yjc.ir
 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بی شک ویدیو پلیرها یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای روی هر رایانه‌ای هستند. در چند سال اخیر با رشد تعامل کاربران در فضای مجازی اینترنت حجم فایل‌های دریافتی از این فضا نیز افزایش یافته است.  فایلهای ویدیویی با فرمت‌های مختلف در وب سایت‌های مختلف وجود دارند و شما به یک پخش کننده همه کاره، سبک، سریع و با ظاهر ساده و زیبا برای مشاهده این فایل‌ها نیاز دارید. البته رقابت در حوزه نرم افزارهای پخش کننده ویدیویی نسبتاً سخت‌تر و بالاتر است و معرفی یک گزینه به عنوان بهترین کار ساده‌ای نیست.
 
 
 
معمولاً بهترین ها مقطعی هستند. همانگونه که گفتیم نرم افزارهای پخش ویدیو لازم است ویژگی هایی زیر را داشته باشد:
•  پشتیبانی از فرمت های ویدیویی مختلف
•  سبک و سریع بودن نرم افزار
•  کاربری ساده و آسان
•  پشتیبانی از انواع زیرنویس‌ها
نرم افزار پخش کننده ویدیویی PotPlayer بی شک یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین نرم افزارهای پخش کننده ویدیویی ویندوز می‌باشد. PotPlayer کاملاً رایگان می‌باشد و فقط نسخه ویندوزی آن ارائه شده است. این پخش کننده به حدی سریع اجرا می‌شود که کاملاً متوجه برتری آن در اجرای انواع فایل‌های ویدیویی نسبت به هم رده هایش خواهید شد.


قابلیت‌های کلیدی نرم افزار PotPlayer:
•  موجود برای هر دو نسخه 64bit و 32bit
•  پخش انواع فرمت‌های ویدیویی
•  توانایی پخش فایل‌های ویدیویی ناقص با فرمت AVI
•  بسیار سریع و سبک حین اجرا
•  امکان اجرای فایل‌ها از جایی که آخرین بار در حال اجرای آنها بوده‌اید (این قابلیت فوق العادست)
•  امکان تعریف میانبرهای صفحه کلید برای کنترل کلیه اعمال حین پخش
•  پشتیبانی از انواع زیرنویس‌ها
•  پوسته قابل تنظیم گسترده، شامل تعیین شفافیت پنجره، استفاده از پوسته‌های متفاوت برای هر فرمت خاص، پنهان کردن حاشیه‌های پنجره زمان اجرای فایل و ...
•  فیلترهای ویدیویی برای ایجاد افکت‌های مختلف
•  قابلیت تنظیم اکولایزر برای ویدیو و صوت
•  قابلیت اجرای چند ویدیو بصورت همزمان در چند پنجره
•  و تنظیمات کاربردی بسیار زیاد دیگر


امیدواریم این نرم افزار تجربه بسیار شیرینی را در مشاهده ویدیوهایتان برای شما به ارمغان بیاورد. در یک مطلب جداگانه کلیه تنظیمات کاربردی نرم افزار را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با دریچه فناوری اطلاعات همراه باشید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 18.33 مگابایت
 • نسخه: 1.6
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 
منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار اسلام تولز شامل 12 کارت می‌باشد هر کدام از این کارت‌ها به خودی خود می‌تواند یک نرم افزار باشد و ما آن‌ها را در قالب یک نرم افزار جامع و کامل و زیبا قرار داده‌ایم هدف ما از این نرم افزار رفع اثر نیازهای کاربران و تشویق کاربر به رسیدگی به اعمال مذهبی خود می‌باشد.

دانلود کنید: اسلام تولز، پیشرفته‌ترین نرم افزار مذهبی!
 


شرح کار کارت‌ها:
کارت ذکر امروز: این کارت ذکر مربوط به هر روز را نمایش می‌دهد و با لمس این کارت به صفحه مخصوص خواندن ذکر فراخوانی می‌شود همچنین قابلیت ذخیره تعداد ذکر خواده شده در این کارت نیز موجود می‌باشد.

کارت تقویم: این کارت تاریخ مربوط به هر روز را نشان می‌دهد و با لمس این کارت به صفحه تقویم فراخوانی می‌شوید در صفحه تقویم تاریخ مربوط به روز مورد نظر در سه تاریخ میلادی - قمری و شمسی نمایش داده می‌شود به علاوه اوقات شرعی روز مورد نظر و قابلیت اضافه کردن رویداد به تقویم اصلی گوشی نیز در این کارت قرار داده شده است. همچنین تمام مناسبت‌های سال 93 در تقویم موجود می‌باشند.

دانلود کنید: اسلام تولز، پیشرفته‌ترین نرم افزار مذهبی!
 


کارت ادعیه: در این کارت ادعیه و زیارات موجود می‌باشند و قابلیت‌های این کار به شرح ذیل است: نمایش ادعیه و زیارات روز - امکان پخش صوت و حرکت خودکار متن با صوت - حرکت خودکار متن جهت خواندن دعا.

کارت تسبیحات: در این کارت تسبیحات حضرت فاطمه زهرا (س) و امکان اضافه کردن ذکر جدید موجود می‌باشد.

کارت نمازهای قضا: در این کارت نمازهای قضای کاربر نمایش داده می‌شوند و با تپ کردن روی کارت به صفحه مدیریت نمازها و روزه‌های قضا فراخوانی می‌شوید در این صفحه نمازها و روزه‌های کابر در محیط پیشرفته و زیبا نمایش داده می‌شوند همچنین قابلیت گرفتن پشتیبانی از نماز و روزه‌های قضا نیز در این صفحه موجود می‌باشد.

دانلود کنید: اسلام تولز، پیشرفته‌ترین نرم افزار مذهبی!
 


کارت روزه‌های قضا: در این کارت روزه‌های قضای کاربر نمایش داده می‌شوند.

کارت نمازهای آیات قضا: در این کارت نمازهای آیات قضای کاربر نمایش داده می‌شوند.

کارت اعمال: این کارت شامل اعمال مختلف مانند انواع نمازها - اعمال هر ماه و تعقیبات نمازها و... می‌باشد و دارای قابلیت‌های احکت خودکار متن و اضافه کردن ذکر جدید می‌باشد.

دانلود کنید: اسلام تولز، پیشرفته‌ترین نرم افزار مذهبی!
 


کارت احادیث: این کارت شامل احادیث 14 معصوم می‌باشد که از هر معصوم 40 حدیث نقل شده است.

کارت مبدل تاریخ: این کارت قابلیت تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و بلعکس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

کارت قبله نما: این کارت جهت قبله - شمال جنوب و... - مکان خورشید و ماه را به کاربر نماشی می‌دهد.

دانلود کنید: اسلام تولز، پیشرفته‌ترین نرم افزار مذهبی!
 


تا اینجا فقط به قابلیت کارت‌ها پرداختیم!
قابلیت پخش اذان و هشدار قبل از اذان و اوقات شرعی (بیش از 1000 شهر ایران به همراه بیش از 40 موذن) و قابلیت بسیار کاربردی سوال درباره خواندن نماز و قابلیت هشدار قبل از مناسبت و... در نرم افزار موجود می‌باشد.

اسلام تولز تمامی این امکانات را در قالب یک اپلیکیشن با کیفیت و با محیط آرامش بخش قرار داده است تا کاربر توجه بیشتری به اعمال دینی خود داشته باشد. لازم به ذکر است که این برنامه با پرداخت درون برنامه‌ای است و دریچه فناوری اطلاعات به منظور اینکه بخش‌هایی از برنامه به صورت رایگان است برای شما کاربران عزیز معرفی می‌کند.


 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 29.06 مگابایت
 • نسخه: 1.6 
 • اجرا در: اندروید 4.0.1 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزارهای بسیار زیادی برای قفل صفحه مانیتور و قفل دسکتاپ وجود دارد ولی بعضی از این قفل ها برای ما بسیار آشناست و در هر چند دقیقه یک بار برای دسترسی به محیط کاربری خود از آن استفاده می کنیم. خیلی از کاربران تلفن هوشمند از قفل الگو برای باز کردن صفحه نمایش خود استفاده می کنند. حتی به جرات می توان گفت که یکی از پرطرفدارترین قفل ها در بین کاربران می باشد. نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده است و کاربر با رسم الگو مورد نظر خود یک قفل برای محیط کاربری خود قرار می دهد. شاید دوست داشته باشید این نوع قفل بر روی رایانه شخصی شما هم وجود داشت و با رسم الگو وارد محیط ویندوز می شدید. این نرم افزار بسیار سبک و برای کسانی که از قفل الگو استفاده می کنند بسیار جذاب و البته کاربر پسند است.

دانلود کنید: با این برنامه قفل اندرویدی را به رایانه خود ببرید
 


کاربران با دانلود قفل الگو از دریچه فناوری اطلاعات می توانند قفل الگو مورد نظر خود را انتخاب کنند و برای قفل سریع سیستم خود یک میانبر قرار دهند. از این پس دیگر برای ورود به محیط ویندوزی خود همانند تلفن همراه خود الگو را رسم کنید تا وارد محیط کاربری خود شوید. انتخاب تصویر برای زمینه قفل الگو خود می تواند یک محیط عالی برای شما به ارمغان بیاورد. این برنامه XUS PC Lock یک ابزارک کم حجم بوده و می تواند با نصب بر روی ویندوز شما قفل الگویی را برایتان شبیه سازی کرده و از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات کامپیوترتان هنگامی که پای آن حضور ندارید محافظت کند. شما می توانید برای قفل از انواع الگو 9 تایی یا 13 تایی اضافه کنید. کافیست پس از نصب الگوی پیش فرض برنامه را توسط ماوس خود به الگوی جدیدی که می خواهید تغییر داده و آن را ذخیره سازید. بعد از نصب فایل کرک را نصب کنید. توجه کنید کد پیش فرض حرف z می باشد.


  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

قفل اندروید قفل قفل
 

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.19 مگابایت 
 
 • نسخه: 3.0.0
  • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 
 • 
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن نرم افزارهای متعددی را امتحان کرده باشید ولی نتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده‌ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی‌های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.
 
تمام فایل هایی که تا به حال پاک کردید را بازگردانید + دانلود
 

شما با نصب R-Studio قادر به بازیابی اطلاعات زیر خواهید بود:
- پاک شده از سطل زباله ویندوز
- حذف شده توسط آنتی ویروس و یا حملات ویروسی
- حمله ویروسی، آسیب دیدن FAT، و یا نابود شدن MBR
- ساختار پارتیشن در هارد دیسک آسیب دیده و یا تغییر یافته
- بروز بد سکتورهای هارد دیسک


تغییرات 93/11/16:
نرم افزار به نسخه 7.6 Build.156433 به‌روز رسانی شد.


  • راهنمای نصب
 
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید، ابتدا سریال موجود در قسمت Key آن را کپی کرده و سپس و بر روی دکمه ی Crack کلیک کنید و آن را نبندید.
  3- نرم افزار را اجرا کرده و پنجره باز شده را با استفاده از نام‌های دلخواه و Key دریافتی از Crack رجیستر کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 36.92 مگابایت
 • نسخه: 7.6 [Build 156433]
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 

منیع : yjc.ir
 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تروجان‌ها بر خلاف ویروس‌های رایانه‌ای و کرم‌ها توانایی تکثیر خود را ندارند و شباهت زیادی به نرم افزارهای کاربردی دارند و مانند آنها رفتار می‌کنند، اما با این تفاوت که تروجان‌ها در درون خود کدهای مخفی دارند که باعث می‌شود هکر سازنده تروجان، به کامپیوتر شخص مورد نظر دسترسی داشته باشد و سیستم مورد نظر را کنترل کند. حال چه کنیم که تروجان‌ها را اشتباهی به جای نرم افزارها نصب نکنیم؟! نرم افزارها و بسته‌های امنیتی وجود دارد که می‌توانند تروجان‌ها را از سیستم شما پاک کنند یا مانع از ورود آنها به سیستم شما شوند.

تروجان‌های رایانه خود را پاکسازی کنید + دانلود نرم‌افزار
 
Trojan Killer یکی از همین برنامه‌هاست که با نصب آن می‌توانید رایانه شما را در مقابل تروجان‌ها ضدگلوله کرده و اگر تروجانی در رایانه شما فعالیت می‌کند آن را قتل عام کند، کاربرانی که قصد دارند سطح امنیتی سیستمشان را بالا ببرند دریچه فناوری اطلاعات این نرم افزار را توصیه می‌کند. قابلیت شناسایی و حذف تروجان‌ها در صورت آلوده بودن سیستم، دیتابیس قوی و غنی از لیست انواع تروجان‌ها، قدرت بالا در شناسایی فایل‌های مخرب، شناسایی و جستجو سریع در میان اطلاعات، محافظ از انواع فایل‌های شخصی و رمزهای اینترنتی از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار است.
 


تغییرات 93/11/18:
نرم افزار به نسخه 7.2.1 به‌روز رسانی شد.


  • راهنمای نصب
 
  - نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  - فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید و عملیات Patch را انجام دهید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 63.62 مگابایت
 • نسخه: 2.2.6.3 
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز:  





منبع : yjc.ir



 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به عرصه نرم افزارهای مدیریت دانلود گذاشته است. سازندگان این برنامه گفته‌اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است چرا که این برنامه رایگان بوده و سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت‌های اشتراک گذاری فیلم را دارد و می‌توانید ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهید. این مدیریت دانلود از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP پشتیبانی کامل می‌کند.

نرم‌افزاری رایگان برای افزایش سرعت دانلود تا 6 برابر + دانلود
 

 پشتیبانی از تکنولوژی چندریسمانی

 دانلود هوشمند از فایل‌های تصویری

 محیط ساده، رایگان و بدون تبلیغات


تغییرات 93/11/19:
نرم افزار به نسخه 2.0.3.0 به‌روز رسانی شد.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 5.51 مگابایت
 • نسخه: 2.0.3.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 





منبع : yjc.ir




 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ متاسفانه افراد خجالتی بسیاری از موقعیت های خوب زندگی خود را صرفا به دلیل آنکه خجالتی هستند از دست می دهند. ممکن است یک فرصت شغلی یا فرصت آشنایی با افراد جذاب را از دست بدهند یا نتوانند در مقابل دیگران از خود دفاع کنند. اگر شما هم یکی از میلیون‌ها نفری هستید که با خجالت و کمبود اعتماد به نفس روبرو هستند، تایید می‌کنید که این ویژگی رفتاری بر سطوح مختلف زندگی شما تاثیر می‌گذارد، بخصوص هنگامی که با دیگران تعامل برقرار می‌کنید. خجالتی بودن و کمرویی یک عیب و اشکال نیست یک عارضه است از رخ دادهای قدیم که ایجاد یک حس سرخوردگی و بی‌انگیزگی شده و در فرد حالت یاس و خستگی روحی غالب گشته است که با تمرین و مخصوصا ورزش می‌توان اعتماد به نفس خود را دوباره بالا برد ولی توجه باید داشت که باید برنامه داشت و از انجام کارهای هیجانی و غیر اصولی خودداری کرد تا به شکست نیانجامد و بد‌تر ایجاد حس منفی و افسردگی کند. حتما پیش خود این فکر را کرده اید که آیا فردی خجالتی و گوشه نشین هستید یا خیر.

چقدر خجالتی هستید؟

آیا معمولا هنگام ورود به مکانی جدید با مشکل مواجه می شوید؟ و یا اینکه از حضور در جمع دوستان، خانواده و یا افراد همکارتان خجالت می کشید؟ شاید هم مدام نگران این هستید که طرز فکر دیگران راجع به شما چگونه است؟ و آیا دلهره دیده شدن شما را آزار می دهد؟ شاید به نظرتان بیاید که هیچ کدام از این موارد در مورد شما صحیح نیست، اما تحقیقات روانشناسان نشان می دهد اکثر افرادی که خجالتی هستند از اختلال شخصیتی خود آگاهی ندارند. تنها تفاوت آنها با افراد خجالتی دیگر این است که آنها با شخصیت دوری گزین (منزوی) خود مقابله می کنند در حالیکه آنها نیز مدام از خجالتی بودن خود رنج می کشند. شخصیت دوری گزین به دلیل ترس از طرد شدن، روابط اجتماعی کمی داشته و منزوی می‌شوند. این برنامه با انجام یک تست ساده روانشناسی به شما نشان می دهد که آیا شخصیتی منزوی دارید یا خیر؟ پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید و مشخص کنید که چه مقدار آدم خجالتی و گوشه نشین هستید.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

چقدر خجالتی هستید؟ چقدر خجالتی هستید؟ چقدر خجالتی هستید؟

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 345.29 کیلوبایت 
 
 • نسخه: 1.1
  • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • 
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 

 • امتیاز: 
 





منبع : yjc.ir




 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعضی مواقع شاید خواسته باشید از راه دور یک عکس بگیرید ولی به محض زوم کردن کم کم تصویر شما مات و مات‌تر می‌شود تا جایی که تصویر شما کاملا بی کیفیت می‌شود. شاید گرفتن عکس در آن شرایط کمی سخت باشد و شما نتوانید خود را به شئ مورد نظر نزدیک کنید. مثلا دوست دارید یک عکس زیبا و با کیفیت از یک شب مهتابی از ماه بگیرید ولی به محض زوم کردن با افت شدید کیفیت عکس مواجه می‌شود این بار صفحه دریچه فناوری برای این مشکل شما چاره‌ای یافته است و با یک نرم افزار بسیار کم حجم اما پرکاربرد این مشکل را برای شما حل کرده است.
 

زوم عکس

Camera Zoom یکی از پر طرفدارترین نرم افزار در استور آیفون می‌باشد. کاربران زیادی این نرم افزار را دانلود و استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های که این نرم افزار دارد رایگان بودن آن است که یک نقطه مثبت برای این نرم افزار عکاسی می‌باشد. اما قابلیت‌های که Camera Zoom دارد این است که به محض ضربه زدن به صفحه عکس گرفته می‌شود. 

زوم عکس 

 
تایمر سه زمانه 3، 10، 20، قابلیت زوم تا 12 پیکسل، تنظیم خودکار دوربین برای دریافت بهترین کیفیت عکس، یک دوربین پیشنمایش عکس و اجازه گرفتن برای ذخیره تصویر از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار می‌باشد. شما می‌توانید به صورت رایگان این نرم افزار را از صفحه دریچه فناوری دانلود کرده و عکس‌های با کیفیت بگیرید.

 • دانلود و مشخصات فایل
 • حجم: 1.31 مگابایت
 • نسخه: 4.1.2
 • اجرا در: iOS 6.0 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 


منبع : yjc.ir





 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با افزایش روز افزون کاربران اینترنت و فضای مجازی بیشتر سرقت ها به سوی نفوذ به رایانه های شخصی و دولتی سوق داده شده است و رایانه هایی که از امنیت پایینی برخورد دار  باشند، مورد حمله قرار می گیرند و توسط افراد سودجو از آن ها سرقت اطلاعات صورت می گیرد. ولی شما می توانید با نصب یک نرم افزار دیوار آتش (Firewall) قدرتمند از هک و نفوذ دیگران به صورت غیر قانونی به رایانه خود جلوگیری کنید، نرم افزار Outpost Firewall Pro یک برنامه کاربردی و امنیت قدرتمند است که می تواند تمامی نقطه ضعف های دیوار آتش خود ویندوز را پوشش دهد. این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و از دیگر ویژگی های آن می توان به امکان گشت و گذار مخفیانه در اینترنت اشاره نمود.




حجم نرم افزار: 25.6 مگابایت







منبع : yjc.ir