سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

تق تق فش فشه … فاصلمون کم بشه
هیزم ونفت وآتیش … دوست دارم خداییش
سیب زمینی به سیخه … عکس گلت به میخه
غماتوبیارفوتش کن … کینه داری شوتش کن
هوابهاری میشه … سرما فراری میشه
زردی ازت دوربشه … هرچی می خوای جوربشه.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ پخش کننده قدرتمند jetAudio با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج دنیا توانسته کاربران فراوانی را برای خود جذب کند و توانسته یکی از محبوب ترین پلیرهای صوتی و تصویری در جهان شناخته شود. البته محبوبیت این نرم افزار فقط به خاطر پشتیبانی از فرمت های رایج نیست، بلکه نرم افزار مانند یک مبدل فایل های صوتی و تصویری عمل می کند و شما می توانید فایل های مد نظرتان به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید، علاوه بر تبدیل فرمت ها قادر خواهید بود که فایل های صوتی و تصویری را با بهترین کیفیت ویرایش کنید. از ویژگی های کاربردی نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان ساخت cd و dvd های صوتی و تصویری، امکان تهیه عکس از فیلم ها، ویرایش فایل های صوتی و ... اشاره کرد.

دانلود کنید : قدرتمندترین پخش کننده فایل‌های تصویری


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 33 مگابایت
 • امتیاز:  



منیع : yjc.ir



 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه یکی دغدغه های ما در استفاده از تلفن همراه یا تبلت این است که چقدر از شارژ باتری باقی مانده است و تا چه میزان می توان از آن استفاده کرد، برنامه کاربردی Ampere کمک می کند به صورت کامل و لحظه ای وضعیت باتری تلفن همراه تان را تحت نظر بگیرید و با مدیریت مصرف برنامه ها، سبب افزیش کارایی و عمر باتری گوشی یا تبلت اندرویدی شوید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در راه اندازی، جلوگیری از مصرف پیش از حد برنامه های مخرب و غیر کاربردی، رابط کاربری ساده و دقیق اشاره کرد.

دانلود کنید: آمپرسنج باتری در تلفن همراه شما
(درح ال کار) دانلود کنید: آمپرسنج باتری در تلفن همراه شما دانلود کنید: آمپرسنج باتری در تلفن همراه شما
 • دانلود و مشخصات فایل
 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 1.7 مگابایت
 • نسخه: 1.24
 • اجرا در: اندروید 4 و بالاتر
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir


 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگارن ؛ داخل "BRT" نشسته بودم و ازتحریریه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران داشتم به سمت خونه می رفتم ، در کنار صندلی من یک فرد مسن نشسته بود و با حالتی خیره خیره به من نگاه می کرد من هم پرسیدم ، پدر جان مشکلی پیش اومده، گفت خیر پسرم ، فقط قدر جوانی ات را بدان چون این زمان دیگر بر نمی گردد ، تا حالا فکر کردی که چند ثانیه عمر کردی ، حالا نوبت من بود که مات و مبهوت فرد مسن را تماشا کنم ، گفتم که خیر ، اما من می دانم که چقدر عمر کرده ام ، 5 میلیون 399 هزارو دویست و پنجاه ثانیه ، برای من خیلی جالب بود که این فرد چه طوری سن خودش رو خیلی دقیق به ثانیه تبدیل کرده بود ، از اون آقا پرسیدم که چه طوری اینقدر دقیق سن خودت رو محاسبه کردی ، خیلی راحت گفت که با نرم افزار محاسبه گر سن ، و من از اون آقا در خواست کردم که نرم افزار رو در اختیار من قرار بدهد تا اون رو در فضای مجازی نشر بدهم .

شما چند ثانیه عمر کردید ؟

حالا که ماجرا رو شنیدید بریم سراغ نرم افزار و کارایی های اون ، محاسبه کردن اینکه ما چند روز عمر کردیم و یا چند ساعت و یا حتی چند ثانیه در نگاه اول امری سخت و دشوار به نظر برسد اما حسابه گر سن این کار را به راحتی یک آب خوردن انجام میدهد ، کافی نرم افزار را دانلود کرده و بروی گوشی خود نصب نمایید
بعد ازنصب با رفتن بر روی گزینه افزودن تاریخ خیلی راحت تاریخ تولد خودتون رو وارد نمایید و اطلاعات زیادی در مورد سن خودتون می تونید دریافت کنید .

ویژگی های نرم افزار : 
- تعین سن دقیق شما به ماه، روز ، سال ، هفته 
- به ثانیه ، روز تولد ، نام ماه تولد شما ، تاریخ تولد شما به میلادی و قمری 
 • دانلود و مشخصات فایل

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مرکز کنترل ترافیک در کلانشهری مثل تهران با وسعت و تعداد خودرو بالا نیازمند رویکردها و راهبردهای پیچیده ای است. در اکثر شهرهای بزرگ و پیشرفته دنیا به منظور ارتقاء احاطه مدیریت شهری بر کلیه رویدادها و وقایع اثرگذار شهر، از فناوری های نوین نظارت از راه دور استفاده می شود و با استقرار ساختاری یکپارچه به عنوان مرکز فرماندهی شهر، امکان اعمال تدابیر مدیریتی در خصوص رویدادها و حوادث مختلف شهر فراهم می گردد. شهر تهران در این خصوص جزء شهرهای پیشتاز در منطقه خاورمیانه می باشد. مرکز کنترل ترافیک تهران به عنوان بزرگ­ترین مرکز در سطح کشورهای منطقه و با هدف دستیابی مردم و رانندگان به اطلاعات ترافیکی جهت انتخاب مسیر، استفاده بهینه از معابر شهری، افزایش ایمنی، کاهش مصرف سوخت و آلودگی های ناشی از ترافیک و ایجاد یک سیستم مدیریت یکپارچه ترافیک در سال 1371 مورد بهره برداری قرار گرفت، اما ساختمان فعلی مرکز در سال 1376 افتتاح شد و در سال 1386 عملیات بازسازی و نوسازی در معماری و تجهیزات مرکز انجام گردیده است.

کنترل ترافیک

نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران یک نرم افزار کم حجم و بسیار سبک است. حتما شده که ساعت ها در ترافیک بمانید و دیر به منزل یا محل کار خود برسید. بهترین روش برای زودتر رسیدن و هرگز پشت ترافیک نماید این است که از مسیرهای که ترافیک زا هستند با خبر شوید. نرم افزار کنترل ترافیک شهر تهران بصورت لحظه ی مسیرهای پر ترافیک را به شما نمایش می دهد. گرافیک این نرم افزار بسیار بالا می باشد و یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار نقشه با کیفیت و امکان بزرگ نمایی بر روی نقشه است. برای اینکه دیگر در ترافیک گیر نکنید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را بصورت رایگان از دریچه فناوری اطلاعات دانلود کنید و بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد خود انتخاب کنید.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

    کنترل ترافیک تهران کنترل ترافیک تهران کنترل ترافیک تهران

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.50 مگابایت 
 
 • نسخه: 4.0.00012.5
  • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • 
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 

 • امتیاز: 
 
منبع : yjc.ir
 

دو تا زن و شوهر از زندگى خسته شدند و تصمیم گرفتند با هم یکزمان خودکشى کنند. پس به بالاى بلندترین آپارتمان رفتند و مرد گفت:من از یک تا سه مى شمارم بعد هر دو همراه هم مى پریم. زن قبول کرد. مرد شمرد: 1 2 3 زن پرید اما مرد از سر جایش تکان نخورد و فقط سقوط کردن زنش را تماشا مى کرد که یکدفعه زن چترش را باز کرد به سلامتى و آرامى بر زمین نشست. سؤال این است: خائن ترینشان کدامیک بودند؟ مرد یا همسرش؟!


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اسکای درایو مایکروسافت یک نرم افزار ذخیره داده و بک آپ آنلاین است که از همه فایل‌های مهم تان در کلاد بک آپ می‌گیرد. با استفاده از اسکای درایو شما می‌توانید فایل‌های خودتان به صورت ایمن ذخیره کرده و هر زمانی که بخواهید می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اسکای درایو قابلیت نصب بروی دستگاه‌های موبایل، شامل گوشی‌های هوشمند، مکینتاش و یا آی پد و حتی بر روی کامپیوترهای شخصی را دارد. به علاوه شما امکان دسترسی به اسکای درایو را از هر جای از دنیا به اسکای درایو را دارید در نتیجه شما می‌توانید به فایل‌هایتان حتی اگر آن فایل‌ها را روی دستگاه تان ندارید دسترسی داشته باشید.

در کتاب حاضر شما بیشتر با اسکای درایو آشنا خواهید شد.

 
 


  

 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 1.04 مگابایت
 • نسخه: PDF
 • تعداد صفحات: 14 صفحه
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یوز یک موتور جستجوی ایرانی است که بر منابع فارسی موجود در فضای وب تمرکز دارد. طراحی و تولید موتور جستجوی یوز از اواخر سال 1388 با تلاش نیروهای متخصص داخلی آغاز شده است. یوز تاکنون توانسته است حدود یک میلیارد صفحه را پوشش دهد و احاطه گستردهای بر وب فارسی داشته باشد. یوز همچنین دارای خدمات جستجوی خبر، وبلاگ و عکس است.

دانلود کنید : نرم افزار موتور جستجوگر ایرانی یوز

دانلود کنید : نرم افزار موتور جستجوگر ایرانی یوز
شما می توانید برای استفاده راحتر از این جستجوگر وب نرم افزار آن را برروی تلفن و تبلت های اندوریدی خود نصب کنید.
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 1.03 مگابایت 
 
 • نسخه: 1
 • اجرا در: اندروید 3.2 و بالاتر
 • امتیاز: 
 




منبع : yjc.ir