سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حتما بازی شکلات های رنگی و خوشمزه روی تلفن همراه خود نصب کرده اید و یک جوری به این بازی وابسته شده اید. شاید از کوچک بودن صفحه نمایش کمی در این بازی اذیت می شود و دوست داشتید این بازی دوست داشتنی را بر روی تبلت یا رایانه بازی کنید. دریچه فناوری برای این گیمرها خبر خوبی دارد و نسخه رایانه ی این بازی پرطرفدار را بر روی رایانه برای دانلود قرار داده است.

شکلات های خوشمزه

Candy Crush Saga بازی فوق العاده اعتیاد آور و پرهوادار که دارای امتیاز فوق العاده بالایی در وب سایت گوگل پلی بوده و با رنگ بندی و سبک پازل خود توانسته لقب یک بازی محبوب و اعتیاد آور را بگیرد و گیمرهای زیادی را به طرف خود بکشد. این بار این بازی پر طرفدار را برای رایانه برای شما آماده کرده ایم  که باعث می شود تا هر کسی یک بار آن را بازی کند باز هم به طرف آن بیاید. نسخه رایانه این بازی دارای 400 مرحله واقعا زیبا و مهیج است که در آن باید در هر مرحله آب نبات ها را کنار هم قرار دهید و کم کم امتیازات خود را بالا ببرید زیرا برای خرید بعضی وسایل نیاز به امتیاز دارید و باید هزینه آن ها را پرداخت کنید. بازی Candy Crush Saga از دید گوگل و سایر منتقدان بازی به عنوان یک بازی اعتیاد آور و البته خوش مزه معرفی شده است.

شکلات های خوشمزه

گرافیک بازی Candy Crush Saga به حدی زیبا و جالب است که باعث می شود تا شما به راحتی احساس گرسنگی کرده و بیشتر دوست داشته باشید تا به خوردن آبنبات بپردازید. در بعضی مراحل بازی می توانید از راهنما استفاده کنید زیرا بعضی مراحل بازی آنقدر سخت هستند که به سختی می توان کاری انجام داد و برای همین ممکن است نیازمند راهنما شوید و از آن استفاده کنید.

بازی Candy Crush Saga به واسطه گرافیک خوب خود و گیم پلی عالی که دارد می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند و ممکن است به خاطر ساده بودنش خیلی ها از کنار آن بگذرند اما در اصل آن ها اشتباهی بزرگ انجام داده اند و یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های دنیا را از دست داده اند. همچنین در بازی قابلیت ترکیب 3 یا 4 آب نبات نیز وجود دارد که باعث می شود تا یک آب نبات خوشمزه تر بوجود آید و امتیازی بالاتر بگیرید. کاربران توجه داشته باشند برای اجرای این بازی باید اخرین نسخه فلش پلیر بر روی سیستم شما نصب شده باشد.

 
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  6.00 مگابایت 
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
  • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir


منبع: yjc.ir