سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با افزایش روز افزون سرویس ها و سایت های اینترنتی، که نیاز به ساخت حساب کاربری دارند، مدیریت رمزهای عبور تعیین شده تقریبا کار سختی است، مگر این که کاربر از یک نام کاربری و رمز عبور ثابت استفاده کند، که این کار می تواند امنیت کاربر را تهدید کند، برنامه iPIN-Password Manager کمک می کند در محیطی ایمن رمزها و نام های کاربری خود را مدیریت کنید و هر زمانی که نیاز داشتید، به آن ها دسترسی داشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از الگوریتم های قدرتمند برای جلوگیری از نفوذ افراد غیر مجاز، رابط کاربری زیبا و ارائه امکانات مختلف، پشتیبانی از اطلاعات قسمت های گوناگون و ... اشاره کرد. با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید هر اطلاعاتی را در آن نگه دارید و خیالتان از فراموشی آن ها راحت باشد.

دانلود کنید: نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید
دانلود کنید: نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید دانلود کنید: نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید دانلود کنید: نگران فراموشی رمزهای عبورتان نباشید
 • دانلود و مشخصات فایل
 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 5.6 مگابایت
 • نسخه: 1.02 
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در بازی جذاب Eagle simulator باید مانند یک عقاب واقعی پادشاهی آسمان را بر عهده بگیرید و تمام حیوانات را به ترس از خود وادار کنید. وظیفه اصلی شما در بازی مراقب از نوزادان و تامین منبع غذایی مناسب برای آن ها است، برای این امر با چالش های مختلف رو به رو خواهید شد و برای پیروزی باید آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید، مراقب شکارچی های خطرناک جنگل مانند: خرس، روباه، گرگ و ... باشید که در هنگام استراحت شما را غافل گیر نکنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان، وجود اهداف مختلف در بازی، گرافیک عالی و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب
دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب


 • دانلود و مشخصات فایل
 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 28.1 مگابایت
 • نسخه: 1.0 
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر
 • امتیاز: 

منبع : yjc.ir



 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ با استفاده کابل otg می توان حافظه های جانبی و دستگاه هایی که دارای پورت usb هستند را به گوشی یا تبلت اندرویدی متصل کرد و ویژگی های آن ها را در تلفن همراه مدیریت کرد. با نصب این برنامه USB OTG File Manager می توانید به آسانی دستگاه های متصل شده به وسیله ی otg را مدیریت کنید، البته برنامه مانند یک فایل منیجر قدرتمند عمل می کند و می تواند به صورت کامل خواسته های شما را برای استفاده از آن برآورده سازد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در پردازش، قابلیت جستجوی حرفه ای در فایل ها، سازگاری با اکثر گوشی ها و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: مدیریت کابل otg در گوشی دانلود کنید: مدیریت کابل otg در گوشی فایل منیجر


 • دانلود و مشخصات فایل
 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 1.8 مگابایت
 • نسخه: 1.1 
 • اجرا در: اندروید 4.1 و بالاتر
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir




به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مدیریت شبکه های کامپیوتری هنری است که لازمه هر مدیر شبکه است در کتاب شبیه سازی شبکه های کامپیوتری ضمن بیان مفاهیم کاربردی شبکه به صورت مختصر و مفید، ایده های عملی جهت دستیابی به حداکثر توانایی برای پیاده سازی و اجرای یک شبکه مطلوب و بهینه ارائه می گردد.


 

برای همین منظور از نرم افزار Packet Tracer که یک محیط شبیه سازی جهت طراحی، پیاده سازی توپولوژی، پیکربندی، بررسی مشکلات و ... در شبکه می باشد، استفاده گردیده است. 




مشخصات فایل:

حجم فایل: 10 مگابایت
تعداد صفحه: 325 صفحه
فرمت کتاب: PDF

 





منبع : yjc.ir



به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ معمولاً کاربران به هنگام استفاده از چاپگرهای رنگی یا سیاه سفید همواره نگران مصرف بیش از حد جوهر و تمام شدن زود هنگام تونر چاپگر مخصوصاً در چاپگرهای رنگی هستند، چرا که این امر به نوبه خود بالا رفتن هزینه‌های چاپ و در نتیجه کاهش سود را به دنبال دارد. شرکت ادوبی به تازگی نرم‌افزاری تولید و عرضه کرده است که ادعا می‌شود استفاده از آن تا 40 درصد در مصرف جوهر چاپگر صرفه‌جویی می‌کند.


 


این نرم‌افزار برای مصارف خانگی و تجاری عرضه شده و استفاده از آن باعث می‌گردد جوهر کارتریج چاپگر دیرتر تمام شود. این نرم‌افزار با استفاده از فناوری‌های بهینه‌سازی چاپ از جمله SuperSaver و TonerSaver به چاپگر دستور می‌دهد که جوهر کمتری برای چاپ استفاده کند. 


راهنمای نصب

1- از پوشه ی Crack فایل Disable Activation.bat را اجرا کنید.
2- فایل موجود در پوشه ی Keygen را اجرا کرده و از منوی آبشاری موجود نام نرم افزار را انتخاب کرده و بر روی دکمه Patch Hosts File کلیک کنید.
3- نصب نرم افزار را آغاز کرده و زمان درخواست سریال از شماره سریال دریافتی از Keygen استفاده کنید.





منبع : yjc.ir



به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ورزش بدنسازی و پروش اندام یکی از محبوب ترین ورزش ها می باشد که علاقمندان زیادی دارد. و حتما شما هم به این ورزش روی آورده اید تا بتوانید یک بدن زیبا و ایده ال داشته باشید. داشتن یک بدن زیبا و اندامی نیازمند تمرین های مناسب، مربی خوب، رژیم غذایی مناسب و زمان مناسب ورژش کردن بسیار موثر است. با نرم افزار بدنساز همراه می توانید یک مربی بدن ساز را همیشه همراه خود داشته باشید. و از برنامه های غذایی و ورزشی آن استفاده کنید. اگر شما هم از علاقمندان و یا ورزشکاران این رشته هستید این برنامه مختص شماست. امروزه ورزش بدنسازی به صورت علمی و بسیار پیشرفته تر از گذشته شده است و حرکات زیادی را در برمی گیرد. مسلما یادگیری تمامی این حرکات نیازمند یک مربی حرفه ای است با این برنامه می توانید مربی خود باشید و تمامی حرکات بدنسازی که شامل بیش از 100 تمرین می باشند را فرا بگیرید. تمامی تمرینات بصورت تصویری در برنامه قرار داده شده اند. همچنین امکان جستجو و نشان دار کردن و اشتراک گذاری حرکات در برنامه وجود دارد.

بدنسازی

نرم افزاری که دریچه فناوری اطلاعات برای کاربرانی که ورزش بدنسازی را انجام می دهند بسیار کامل و مفید و همراه با تصاویر می باشد که در تمامی بخش ها آموزش های لازم را به شما می دهد. این آموزش ها عبارت است از: تمرینات شکم، تمرینات شانه، تمرینات پشت بازو، تمرینات جلو بازو،تمرینات سرینی و تغذیه و رژیم های غذایی می باشد. با دانلود و نصب بدنسازی همراه می توانید از تمامی تمرینات بدنسازی و برنامه های تقویتی آن استفاده نمایید تا بتوانید به بدن ایده آل خود برسید و بدون هیچ داروهای غیرمجاز به آنچه خواسته شما می باشد برسید.

 
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

بدنسازی بدنسازی بدنسازی
 
 
  
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 6.20 مگابایت 
 
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 
منبع : yjc.ir

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نوروز را ایرانیان گرامی می‌دارند و آیینی است کهن که گرچه طی هزاران سال دگرگون یافته، اما هرگز از میان نرفته و از سوی اقوام و مذاهب مختلفی که در سرزمین ایران حضور پیدا کرده‌اند، مهر تأیید خورده است. بدین سان امروزه نوروز از نمادهای بزرگ و وحدت بخش ملت ایران با همه تکثرهای قومی، مذهبی، فرهنگی و زبانی است. آیین‌ها و رسم‌های مردم فرآیند الزامات و نیازهای درهم تنیده مادی و معنوی، در پیوند جغرافیایی و شیوه‌های تولید و ساختارهای اقتصادی دورهای مختلف ا‌ند که برحسب ضرورت پیوسته در حال تغییرند و به مقوله‌هایی که در ژرفا معنا دارند پاسخ می‌دهند. نوروز تنها جشنی است که از دوران باستان با عظمت تمام و همراه با انبوهی افسانه و آیین تا به امروز ادامه یافته است. عظمت نوروز را از نقشهای تخت جمشید گرفته تا آثار ادبی و هنری گوناگون عربی و فارسی در همه جا می‌توان یافت. از جشن‌های متعددی که در ایران باستان مرسوم بوده، یا از جشن‌های اندکی که از آن عهد به یادگار مانده، هیچ یک به طول و تفصیل نوروز نیست. نوروز جشنی است که یک جشن کوچک‌تر (چهارشنبه سوری) به پیشواز آن می‌آید و جشنی دیگر (سیزده به در) به بدرقه آن و نماد آن انداختن سفره هفت سین است.

هفت سین

نرم افزار هفت سین یک نرم افزاری بسیار عالی و کم حجم می باشد که شامل بخش های بسیار زیبا و متنوع می باشد. در این نرم افزار تاریحچه نوروز را بصورت کامل و مفید گرد آوری شده است که با مطالعه این بخش می توانید زمان پیدایش این عید بزرگ را بدانید و دگرگونی های که طی سالیان به وجود آمده است را بخوانید و مورد بحث خود قرار دهید. اما جذاب ترین و بهترین بخش این نرم افزار پیامک های تبریک عید نوروز می باشد که کاربران می توانند از هزاران پیامکی که در نرم افزار گنجانده شده است استفاده کنند و همچنین با دیگران به اشتراک بگذارند. تقویم نوروز 1394 یکی دیگر از ویژگی های این نرم است که می تواند ایام را همراه با رویدادها به ما نشان دهد. یکی از قابلیت های که نرم افزار می تواند کمک زیادی به ما بکند سفره آرایی هفت سین، طراحی تخم مرغ و مطالب و پیامک های جدیدی است که در قالب نرم افزار گنجانده شده است. اگر تمایل دارید که یک سفره هفت سین جذاب و رنگارنگ داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از دست ندهید.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

هفت سین هفت سین هفت سین هفت سین

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 6.10 کیلوبایت 
 
 • نسخه: 1.0
  • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • 
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir 

 • امتیاز: 
 



منبع : yjc.ir


 

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چندی پیش تیزر عجیبی از یک بازی مستقل ایرانی جدید منتشر شد و نظرات متفاوتی را در برداشت. هم‌اکنون این بازی تکمیل و عرضه شده و منتظر شماست. این عنوان که Fool or Cool نام دارد در سبک آرکید و اکشن است. شما باید کله‌ی خوک‌های حریف خود را با سرعت زیاد بزنید و امتیاز کسب کنید، عکس‌العمل شما در این بازی به چالش کشیده می‌شود و می‌توانید سرعت‌العمل خود را به‌خوبی بسنجید.


 


 

در حین بازی و رسیدن به امتیازهای مشخص، آیتم‌های متفاوتی را به‌دست می‌آورید که هرکدام قابلیت منحصر به فرد خود را دارند از جمله: بمب، بدبخت کننده، بازی ریسکی و ... . در Fool or Cool با خوک‌های بامزه و خنده دار روبه‌رو هستید. شاهد حضور DJ بزرگ، Peter Pig هستید. سخن‌هایی از خوک‌های بزرگ زمان قدیم خواهید دید. با منوی جالب و تعاملی مواجه خواهید شد. حرف‌هایی از اشیای بی‌جان خواهید شنید و از بازی لذت خواهید برد.


 
 

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 42.06 مگابایت
 • نسخه: 1.0.1 
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 



منبع : yjc.ir