سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

 به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛شما با یک بازی زیبا و محبوب در سبک بازی های چالش برانگیز  رو به رو هستید که مخصوص سیستم عامل اندروید است. 

در حال کار
در این بازی زیبا و چالش برانگیز شما باید کنترل یک مکعب سیاه دو چشم که مثلا قرار است دزد باشد را بر عهده بگیرید و به گنجینه های طلا نفوذ کنید.در این بازی شما در مسیرتان با انواع موانع همچون تیغ های برنده، تیربار و محافظ های غول پیکر روبرو خواهید شد که باید آنها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.
بازی گیم پلی در سبک بازی های چالش برانگیز و استراتژیکی قرار دارد.همچنین بازی از گرافیکی فانتزی و زیبایی نیز بهره می برد.
• دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 40مگابایت



منبع : yjc.ir



به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شما با یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های پازل و معمایی برای سیستم عامل اندروید روبرو هستید که دارای گیم پلی تاریک و ترسناکی می باشد.
 این بازی در گوگل پلی توانسته امتیاز بسیار بالایی را کسب کند و میلیون ها بار دانلود شود.در این بازی شما در نقش یک پسر بسیار باهوش به نام جک می باشید که توسط زامبی ها مورد حمله قرار گرفته اید و در هر مرحله باید به تنهایی از میان شهر عبور کنید و به مکان زنده ها بروید.
این بازی دارای بیش از 100 مرحله زیبا و جذاب است که حسابی شما را به چالش خواهد کشید و ساعت ها سرگرمتان خواهد کرد. 
در حال کار

ویژگی ها:
- بیش از 100 مرحله جذاب و چالش برانگیز در 4 بخش مختلف
-دارای گرافیک بالا و جذاب 
- به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
- نسخه فول و خریداری شده بازی

• دانلود و مشخصات فایل

 • حجم:47 مگابایت


منبع : yjc.ir





به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اطلاعات شما به چه میزانی برایتان اهمیت دارد؟ اگر نمی خواهید هیچ کسی حتی دوستانتان هم به اطلاعات شخصیتان دسترسی نداشته باشد، گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران نرم افزاری را به شما پیشنهاد می کند که با ایجاد چند لایه ی امنیتی مانع از ورود افراد مختلف به تلفن همراه شما می شود. Smart AppLock Pro 2 نام این نرم افزار است، نرم افزاری ویژه که مانع از ورود حتی دوستانتان به تلفن همراهتان می شود، بدین صورت خواهید توانست هم درخواست دوستان یا آشنایان خود برای گرفتن گوشی را رد نکرده و هم از لو رفتن اطلاعات شخصی تان نگرانی نداشته باشید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: دارا بودن رابط کاربری هوشمند، الگوریتم های قدرتمند برای تامین امنیت، پشتیبانی از سبک های مختلف و ... اشاره کرد.

Smart AppLock (در حال کار )
Smart AppLock (در حال کار ) Smart AppLock (در حال کار ) Smart AppLock (در حال کار )

 • دانلود و مشخصات فایل

 • حجم: 2.4 مگابایت
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر


منبع : yjc.ir



به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران  نام آپنه از لغت یونانی apnea گرفته شده است.در این اختلال،تنفس به طور مکرر در طول خواب قطع شده و مجدداً شروع می شود.

قطع تنفس ممکن است برای مدت 10 الی 25 ثانیه طول بکشد و باعث کاهش فشار خون و نرسیدن اکسیژن به مغز گردد.محققان دانشگاه واشنگتن موفق به طراحی نرم افزاری شده اند که روی گوشی هوشمند نصب می شود و قادر به تشخیص دقیق،سریع و ارزان آپنه خواب است.

با کمک این نرم افزار هوشمند می توانید به سرعت وجود آپنه را در  خواب را تشخیص دهید.همچنین این نرم افزار قادر خواهد بود در زمان خواب آپنه تنفسی فرد را حدس بزند.

 

 

هوشمند در حال کار

روش کار نرم افزار 

این نرم افزار ApneaApp نام دارد که روی سیستم عامل اندروید نصب می شود و از طریق شکم،پا و دیگر جنبش های بدن،تنفس نامنظم را تشخیص می دهد.در این نرم افزار از گوشی هوشمند به عنوان یک سیستم سونار استفاده می شود.

سیستم سونار در محیط امواج صوتی ارسال می کند؛ زمانی که این امواج به مانعی برخورد می کند،بازگردانده می شود و از این طریق می توان محل جسم را تعیین کرد.خفاش نیز از همین سیستم برای پیداکردن مسیر در شب استفاده می کند.

گفتنی است؛روش های موجود برای تشخیص آپنه خواب، با استفاده از تجهیزات پیشرفته پزشکی انجام می شود و بیمار باید یک شب در بیمارستان بستری شود و هزینه آن حدود هزار دلار است.

 

هوشمند در حال کار

 

 

 

منبع : yjc.ir

 

 

 


به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک عکس مهم را برای رزومه به یک شرکت یا نهاد دولتی ارسال کنید و دسترسی به رایانه هم نداشته باشید و بخواهید از گوشی این کار را انجام دهید که ممکن است با این پیغام (حجم عکس یا سایز شما بیش از حد مجاز است) مواجه شوید و شما با یک مشکل جدی روبرو خواهید شد. حالا برنامه "Image Shrink Lite   " به کمک شما می آید تا راحت و بی دردسر اندازه عکس ها و تصاویرتان را قبل از ارسال توسط ایمیل یا برنامه های دیگر اشتراک گذاری کنید. 

 

عکسهایتان را در گوشی خود تغییر سایز دهید + دانلودعکسهایتان را در گوشی خود تغییر سایز دهید + دانلود

ویژگی ها:

  • چرخش خودکار تصاویر بر طبق برچسب Exif
  • نگهداری برچسب Exif بر روی تصاویر اورجینال
  • نگهداری اطلاعات مربوط به GPS در تصویر اصلی
  • انتخاب سایز دلخواه برای تصاویر
  • برنامه های تازه استفاده شده در لیست
  • قابلیت تغییر سایز تصاویر به صورت گروهی (نسخه Pro)
  • دارا بودن گزینه های بیشتر برای تغییر سایز (نسخه Pro)
  • حذف خودکار تصاویر قدیمی چروک شده (نسخه Pro)

• دانلود و مشخصات فایل

برای دانلود اینجا کلیک کنید
 • حجم: 0.2 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • رمز:  www.yjc.ir
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر



منبع : yjc.ir




به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ؛ امروزه گرفتن عکس های سلفی به عنوان یک پدیده بسیار محبوب در تمام دنیا شناخته می شود.به تازگی نرم افزاری برای گوشی های آیفون طراحی شده است که کاربر می تواند از طریق دوربین پشتی یا همان دوربین اصلی تلفن همراه عکس سلفی بگیرد.

 
معرفی برنامه ای برای گرفتن سلفی با گوشی اصلی

این نرم‎افزار که" SelfieX" نام دارد،به شما کمک می‌کند تا تصویری کامل و بی‌نقص با دوربین اصلی آیفون بگیرید.پس از اجرای SelfieX، برنامه با راهنمای صوتی از قبیل right (راست)، left (چپ)، up (بالا) و down (پایین) به شما می‎‌گوید که باید به کدام سمت بروید تا تصویر بهتری از شما گرفته شود. 

این اپلیکیشن همچنین بهترین قالب را برای عکاسی پیشنهاد می‌کند و پس از آن،خود برنامه با تجزیه و تحلیل چهره ،بدون این که نیاز باشد دکمه‎ای را فشار دهید بهترین عکس را از شما می‎گیرد.

شما می توانید اپلیکیشن SelfieX را به رایگان از اپ استور دانلود کنید. 


منبع : yjc.ir




به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ یک انسان معمولی صداهای با فرکانس بالاتر از 20هزار هرتز رو نمی تواند بشنود، ولی با از دست دادن قابلیت شنوایی گوش میانی این میزان به 15 هزار و حتی بیشتر هم کاهش پیدا می کند.

هر چی که ما بزرگتر شویم کم کم گوش داخلی ما توانایی و قابلیت شنوایی خود را از دست می دهد. برای اینکه بدانیم چقدر از شنوایی خودمان را از دست داده ایم می توانید صداهای زیر را که در فرکانس های مختلف پخش می شود را گوش کنید. برای اینکه واقعا هم مطمئن باشید که صداها پخش می شود می توانید از برادر و یا خواهر کوچکتر از خودتان کمک بگیرید.

تست شنوایی 

نوجوان قدرت شنوایی بهتری نسبت به دیگران دارند و این مورد با افزایش سن انسان تاحدودی کاهش می یابد. شایع است که افراد بالای 25 سال (بعضی منابع 30 سال) قادر به شنیدن صداهای بالای 15KHz نیستند. البته این مورد برای کسانی که زیاد با موسیقی سر و کار دارند تا حدودی متفاوت تر است و آنها شنوایی خود را سریعتر از دست می دهند. موقعیت‌های متفاوتی وجود دارد که طی آن‌ها ممکن است به شنوایی شما آسیب‌های جدی وارد شود.

بسیاری از ما قطعا ‌چنین موقعیت‌هایی را تجربه کرده‌ایم. به همین دلیل مهم است که بدانیم اکنون وضعیت شنوایی ما در چه سطحی است، به ویژه اینکه بسیاری از ما نمی‌دانیم ‌چه زمانی وضعیت شنوایی ما وخیم می‌شود.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

تست شنوایی تست شنوایی
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 1.12مگابایت
 • نسخه: 1.0
 

 
 • اجرا در: اندروید 2.3 


منبع : yjc.ir

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ عکس در اختیار دارید و می خواهید بدانید آیا عکس های دیگری در اینترنت وجود دارد که مربوط به عکس شما باشد یا اینکه عکس های مشابه به عکس وجود دارد یا خیر.

برای این کار شاید از روش های بسیاری استفاده کرده اید و بارها و بارها با مشکل مواجعه شده اید در چنین مواقعی تنها یک فکری به ذهنتان می رسد و آن هم این است که دنبال نرم افزاری بگردید که بتواند عکس شما را در گوگل جستجو کند و تمامی عکس ها را برای آنالیز کرد و پیدا کردن عکس مشابه مورد بررسی قرار دهد.

برای این کار شاید نرم افزارهای زیادی وجود نداشته باشد. برای معرفی چنین نرم افزاری همراه سرویس فضای مجازی باشید.

جستجوی تصویری

کاربردها
جستجوی با تصویر در این موارد کاربرد دارند. یافتن منبع اصلی مطالب و اخبار، تصاویر، بخشی جدانشدنی از محتوای منتشرشده در اینترنت هستند. بسیاری از وبسایت‌ها اخبار و مطالب را خود تولید نمی‌کنند و در عوض آن‌ها را از جایی ترجمه یا کپی می‌کنند و با اندکی دستکاری و ویرایش، منتشر می‌کنند و سپس همان تصویر مندرج در منبع اصلی را ضمیمه‌ی آن می‌کنند.

به این ترتیب، جستجوی تصویر موجود در مطلب، ما را به اصل خبر می‌رساند. این مسأله در مورد مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای ارتباطی همچون واتس‌اپ و وایبر دست به دست می‌شوند نیز صادق است.

بررسی صحت اخبار
معمولاً پس از حوادث مهم، شبکه‌های اجتماعی پر از عکس‌هایی می‌شوند که ادعا می‌کنند با آن رویداد در ارتباط هستند. چگونه می‌توان مطمئن شد که تصویر ساختمانی که با اصابت بمب ویران شده را به عنوان عکس‌های مربوط به زلزله‌ی آذربایجان جا نزده‌اند؟ پاسخ ساده است. جستجوی آن تصاویر، حقیقت را روشن می‌کند.

یافتن تصاویری با کیفیت بهتر
تصور کنید تصویری در اختیار داریم که اندازه‌اش کوچک یا کیفیتش پایین‌تر از حد انتظار ماست. جستجو با خود آن تصویر بهترین راه رسیدن به این منظور است.

شناسایی عکس
فرض کنید مدل گوشی یا دستگاهی که در اختیار داریم را نمی‌شناسیم. کافی است عکسی از آن را در ابزار جستجوی تصویری گوگل قرار دهیم تا اطلاعاتی مفید پیرامون آن بیابیم. تشخیص واقعی بودن پروفایل کاربران در شبکه‌های اجتماعی، جستجوی دوستان در اینترنت و حتّی جستجوی عکس خودمان برای سرگرمی، در کنار موارد بالا، تنها بخشی از کاربردهای بی‌شماری هستند که می‌توان برای این ابزار مفید و کارآمد برشمرد.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

  جستجوی عکس جستجوی عکس جستجو عکس 
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 0.99 مگابایت
 • نسخه: 1.1.0
 

 
  • اجرا در: اندروید 2.3 




منبع : yjc.ir

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ؛بازی FortressFury  زیبا در سبک بازی های استراتژیک می باشد،اگر از طرفداران بازی‌های استراتژیکی هستید این بازی زیبا را هرگز از دست ندهید.
با استفاده از جادوی عناصر برای شکست دادن دشمن خود استفاده کنید و از عناصر شیمیایی برای ساخت یک دژ و قوی کردن آن استفاده کنید.فقط کافیست از استراتژیک مناسب و به جا استفاده کنید تا دشمن را به راحتی نابود سازید.
بازی 1 در حال کار//

ویژگی ها:
-بازی کردن در مقابل دوستان و بهبود رتبه خود در جدول بازیکنان دنیا
-داشتن یک استراتژی بی نظیر و پیروزی با کمترین تلفات
-به دست آوردن غنیمت و استفاده از آنها برای ساخت آیتم های قدرتمند
-استفاده از کریستال های انرژی برای بهبود مهارت های خود

نکته: برای اجرای بازی به اتصال اینترنت نیاز دارید. 
• دانلود و مشخصات فایل

 • حجم:41 مگابایت


منبع : yjc.ir



به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ سیستم بینایی ما طوری تنظیم شده است که ما بتوانیم در محیطی سه بعدی و سرشار از نور، سایه، رنگ، بافت و اشیاء و اشکالی متنوع و متعدد در فواصل دور و نزدیک ببینیم.

بسیاری از ما بدون توجه به اینکه ایجاد تصویری صحیح از جهان اطراف ما برای سیستم بینایی و مغز چه عملیات پیچیده ای به همراه دارد، دیدن را امری ساده و پیش پا افتاده تلقی می کنیم. در واقع درک ما از جهان، بر اساس ترجمه اطلاعات بصری توسط مغز شکل می گیرد و این ترجمه، گاه به خطای باصره منجر می شود.

به این ترتیب که ذهن ما نسبت به اطلاعات رسیده منفعل نیست و برای ترجمه این اطلاعات بسیار مبتکرانه عمل کرده و در نتیجه هر از گاهی اطلاعات وارده را به شکلی نامتعارف معنا می کند.


خطای دید

در تصویری که برای شما نمایش داده شده چشم با خطای دید مواجعه می شود و رنگ های سیاه و سفید را بدرستی تشخیص نمی دهد و مغز قادر به شمارش نقطه های سیاه یا سفید نمی باشد.

از این رو هنرمندان زیادی اقدام به کشیدن تصاویر و الگو های شدن که باعث خطای دید چشم انسان می شود و تشخیص دادن تصویر اصلی که در تصویر فرعی می باشد کمی دشوار است و با دیدن اولین نظر قادر به تشخیص نخواهید شد و باید کمی تمرکز کنید تا بتوانید تشخیص دهید.

این برنامه دارای صدها تصویر شگفت انگیز در دنیای خطای دید، تصاویر ثابتی که در جلوی چشمان شما حرکت می کنند، نقض قوانین ریاضی از نگاه چشمان شما و دیگر موارد را یکجا در قالب نرم افزاری گنجانده است که می توانید ساعت ها شما را سرگرم کند و ساعت های بسیاری را برای تشخیص تصاویر اصلی شما را مجذوب خود کند. این نرم افزار کاملا رایگان بوده و کاربران می توانند از صداها تصویری که در نرم افزار وجود دارد را مشاهد کنند.

  
 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

خطای دید خطای دید خطای دید خطای دید
 
 
 
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 7.70مگابایت
 • نسخه: 1.0
 

 
  • اجرا در: اندروید 2.3 




منبع : yjc.ir