سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اکبر پایندان

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سرانجام زمان "نبرد جهانی" در عصرپادشاهان فرا رسیده است. با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم و یکپارچه سازی اطلاعات اولین سرور از سری دوم بازی ایرانی عصرپادشاهان با نام "نبرد جهانی" از روز یکشنبه ساعت 12 ظهر به وقت ایران افتتاح خواهد شد. در این سری جدید که کلیه بازیکنان عصرپادشاهان (به جز بازیکنان زبان روسی) در آن شرکت خواهند کرد، بازیکنان بیش از 20 کشور دنیا در یک نبرد متمرکز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


 


عصرپادشاهان یک بازی ایرانی با داستانی تاریخی است که تا کنون به 7 زبان ترجمه شده است و هم اکنون در بیش از 25 کشور دنیا دارای بازیکن فعال می‌باشد. این پروژه از سال 1390 کار خود را در کشور آغاز کرد و طی سه سال تاکنون بیش از 60 دوره از این بازی در ایران و سایر کشورهای جهان برگزار شده است و بیش از یک میلیون نفر بازیکن از حدود 30 کشور جهان هیجان این بازی ایرانی را تجربه کرده‌اند.

اکنون همزمان با جشن 3 سالگی این پروژه ایرانی، نسخه جدیدی بازی با عنوان "نبرد جهانی" در روز یک شنبه 23 / 9 / 1393 افتتاح خواهد شد. در این سری جدید بازیکنان از سراسر جهان در یک سرور بازی می‌کنند و بر روی نقشه بازی، مشخص می‌شود که این بازیکن از کدام سرور (زبان) عصرپادشاهان در این نبرد حضور یافته است.

البته همزمان با افتتاح سری جدید بازی عصرپادشاهان، از پلتفرم مدیریت متمرکز نبرد افکار نیز رونمایی خواهد شد. این سامانه یک زیرساخت قدرتمند برای برگذاری بازی‌های هوش (نبرد افکار) به صورت Cross Platform می‌باشد.


 


این زیرساخت که به صورت کاملا بومی در ایران تولید شده است، این امکان را فراهم می‌آورد که بازیکنان از طرق مختلف بتوانند بازی‌های فکری مختلفی را به صورت چند نفره تجربه کنند. هم اکنون دو بازی اتللو و بازی دوز روی این زیر ساخت راه اندازی شده‌اند و به زودی با هماهنگی انجام شده با یکسری از تولیدکنندگان داخلی بازی، بازی‌های متنوعی بر روی این زیرساخت به علاقه مندان بازی‌های فکری و آموزشی ارائه خواهد شد.


 


از دیگر ویژگی‌های سری جدید بازی عصرپادشاهان، بهینه سازی ساختاری نمایشی بازی برای انواع تلفن‌های همراه و تبلت‌ها می‌باشد. از این رو بازیکنان می‌توانند هیجان عصرپادشاهان را بر روی گوشی موبایل، تبلت، رایانه شخصی و تلوزیون‌های هوشمند تجربه کنند.


 


لازم به ذکر است که این بازی به صورت Mobile Application نیز تولید شده است و از طریق Apple App store و Google Play برای موبایل‌های مبتنی بر IOS و Android عرضه شده است.